Til hovedinnhold

Ofte stilte spørsmål for innlogging

Her finner du litt mer informasjon og de vanligste spørsmålene som kan dukke opp i forbindelse med ny innlogging.

Hengelåssymbol

 

1. Hvorfor blir jeg bedt om å logge inn på nytt?

Coop har fått en ny og sikrere innlogging som beskytter deg som medeier når du benytter våre tjenester. Vi må også være sikre på at kun er medeieren som benytter medlemskapet. Dette betyr at du må foreta en innlogging for å verifisere dette (brukernavn + passord og SMS-kode eller BankID). Etter at du har logget inn på nytt kan du benytte medlemskapet ditt som vanlig!

2. Hva innebærer familiemedlemskap?

Et familiemedlemskap i Coop betyr at du som medeieren, kan invitere opptil 9 familiemedlemmer inn på ditt medlemskap. De du inviterer vil få en personlig bruker til å logge inn i Coop-appen og Min side. De får også sitt eget medlemskort dersom de velger det. Sammen kan dere spare kjøpeutbytte og bonus inn på ett medlemskap. 

3. Hva skjer med medlemskortet mitt?

Sammen med ny innlogging på de digitale tjenestene, har vi også fått nye fysiske medlemskort. De gamle kortene vil fungere frem til sin utløpsdato. Dersom du benytter deg av våre drivstoffpartnere, Circle K og YX, vil du automatisk få tilsendt et medlemskort i posten.
Har du mistet medlemskortet ditt og ønsker å bestille nytt, kan du gjøre det på Min side

4. Jeg har glemt passordet mitt

Har du glemt passordet ditt kan du trykke på «Glemt passord», så vil du få tilsendt en e-post med link for å tilbakestille passordet ditt. Deretter kan du foreta en ny innlogging med brukernavn og passord, etterfulgt av en SMS-kode eller logge inn med BankID. Logger du inn med BankID behøver du ikke å tilbakestille det passordet du har glemt.

5. Hva skjer etter at jeg har logget inn på nytt?

Etter at du har logget inn på nytt kan du benytte tjenestene og fordelene dine som vanlig, men du kan i tillegg invitere opp til 9 familiemedlemmer inn på ditt medlemskap. Invitere familiemedlemmer gjør du på Min side

6. Jeg deler medlemskapet mitt, hva skjer med dem?

Medlemskapet i Coop er personlig. Vi anbefaler at du ikke deler din innloggingsinformasjon med noen andre. Etter at du har foretatt ny innlogging vil du samtidig bli logget ut av andre enheter du er logget inn på. For å dele medlemskap må invitere inn dine familiemedlemmer slik at de får sin egen bruker til å logge inn i appen/Min side.

7. Jeg får feilmelding

Da kan det være at du har registrert en annen e-postadresse eller mobilnummer enn det som står på medlemskapet ditt. Logg inn med BankID, da kan du også endre kontaktinfo inne på Min side. Alternativt, se også Kontakt kunde og medlemsservice.

 

Fant du ikke svar på det du lurte på? Se Kontakt kunde og medlemsservice

Bli medlem

Som medlem i Coop får du unike medlemsfordeler som kan spare deg for tusenvis av kroner. Bli medlem for å få penger tilbake hver gang du handler!
Meld deg inn
Coop Litt Ditt Logo hvit