Hva kan vi tilby deg?
Enten om du er ute etter din første jobb med oss som din døråpner til arbeidslivet, en jobb som kan hjelpe deg på veien til å nå dine store mål i livet eller aller helst at du deler vår lidenskap for butikkdrift og de mange mulighetene den bringer. Nysgjerrig? Sjekk ut mer her av hva vi i NB kan tilby akkurat deg:
- Grundig onbordingsprogram
- Talentprogram
- Franchise muligheter
- Rikt utvalg av interne utviklingsmuligheter
- Lederstillinger er bonusberettiget
- Du blir en del av Coop Konsern
- Lærling
Hva kan du jobbe med i NB?
- Våre arbeidsområder
Butikkdrift
Butikkdrift er NBs kjernevirksomhet, og her finnes det et hav av muligheter innenfor salg, service og drift av dagligvare og ferskvare. Utviklingsmulighetene varierer fra butikkmedarbeider og leder i våre ulike kjeder. I butikk er ingen dager like, men kunden er alltid i fokus. Hos oss er det gøy å jobbe i et høyt tempo, med arbeidsglede og et stort engasjement.
Kjedene
Vi er stolte av mangfoldet i våre kjeder. Kundene våre ønsker seg forskjellige løsninger til forskjellige anledninger. Dette møter vi med hele spekteret fra hypermarked og supermarked til lavpris og nabolagsbutikker.
- Extra er vårt lavpriskonsept og NB sin største kjede. Her får kunden lave priser og godt utvalg. Extra «Gjør det billig» å handle dagligvarer.
- Coop Mega er supermarkedet som henvender seg til den folkelige matentusiasten. Kjeden etterstreber en grønn profil og har stort utvalg av økologiske varer.
- Coop Prix er den effektive nabolagbutikken. Her skal det være «Fort gjort» å handle slik at du får mer ut av dagen.
- Matkroken er nærbutikken som hyller det typisk norske, har god service og det du trenger i det daglige.
Drift
Driftsapparatet i NB består av distriktssjefer, regionsjefer, driftsdirektører og en driftskoordinator. De har overordnet ansvar for butikkdriften og sikrer at butikkene har gode forutsetninger for å levere høy standard og god handleopplevelse.
Driftsapparatet deltar i butikkutviklingsprosjekter og andre prosjekter innen Coop Norge. De har også ansvar for utvikling av butikkens driftshåndbok og bidrar til forbedringer i Coops interne digitale løsninger, som gir ansatte tid til å skape de beste butikkene, med mål om å være Norges beste sted å være kunde og dagligvarebransjens beste sted å jobbe.
HR og organisasjonsutvikling
I NB skal vi ha de beste menneskene. I HR avdelingen jobber vi hver dag for å støtte ledere og medarbeidere så de kan prestere på sitt beste og stadig utvikle seg. Vi har et toppmoderne tjenestesenter, HR business partnere som er tett på forretningen og gjennom Kompetanse- og utviklingsavdeling leverer vi, i samarbeid med Coop Norge SA, kompetansetilbud til hele Coop.
Eiendomsavdeling
Eiendomsavdelingens misjon er å stå for en dynamisk forvaltning og utvikling av butikkporteføljen i ærlig og åpen dialog med samarbeidspartnerne. Eiendomsavdelingen skal ha god kjennskap til formatene og butikkdrift, nær og tett relasjon til driftsapparat og partnere, samt ha god kjennskap til butikkporteføljen og generelle markedsbetingelser. Vi skal bidra til Norsk Butikkdrifts visjon om å være den mest attraktive partner på butikkeiendom.
Finans og økonomi
Vår økonomiavdeling består av seks kompetente medarbeidere som brenner for å tilføre Norsk Butikkdrift merverdi. Flere av våre ansatte har solid butikkerfaring, noe som gir oss en unik innsikt i økonomiske prosesser i butikkdrift.
Sikkerhet og etterlevelse
I NB Sikkerhet & Etterlevelse jobber vi for at alle medarbeidere skal ha en sikker og trygg arbeidssituasjon. Vi dekker mange viktige områder som både er regulert av lover og retningslinjer, men også interne krav og målsetninger. Herunder kan nevnes: HMS og Internkontroll, forebygging og oppfølging av vold og trussel situasjoner, både intern og ekstern kriminalitet, som feks butikktyveri. Fysisk sikring av butikkene, alarm og video, skadeforsikring, personvern og Trygg Vare. Vi forvalter renholdsavtaler og renovasjon. Vi jobber for å redusere antall og konsekvens av uønskede hendelser slik at våre medarbeidere og ledere kan fokusere på å skape gode kundeopplevelser i et trygt miljø. Skulle uhellet være ute har vi også ansvar for Krise og beredskaps rutiner i Norsk Butikkdrift.
Norsk Butikkdrift som arbeidsgiver
- ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ - ▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆