is
Banan- og kokosis
En hjemmelaget vegansk dessert som er både enkel å lage, naturlig søt og perfekt til varme sommerdager eller som en koselig hverdagsdessert. Kremet og forfriskende banan og kokos is med Änglamark kokosmelk, og Änglamark Dark chokolate 70%.

30min / 12min forberedelsestid
Vanskelighetsgrad: Enkel
Ingredienser
4 porsjoner
2stkmodne bananer
en halvboksÄnglamark kokosmelk
1tsvaniljeekstrakt
1pkÄnglamark Dark chocolate 70%
Fremgangsmetode
Kutt banan i små biter og ha i en beholder sammen med kokosmelk og vaniljeekstrakt. Blend sammen med en stavmikser.
Sett i fryseren over natten.
Ta isen ut av fryseren og la den stå ute i 10 - 15 minutter.
Kjør isen myk med stavmikser. Hell over mer kokosmelk om du ønsker en mer kremet konsistens.
Finhakk Änglamark sjokolade og kjør sammen til en myk iskrem.
Ääänjoy!
Tips!
Bruk en Cuisinart Freeze Wand iskremmaskin!
Andre relevante oppskrifter
▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆ ▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆▆
▆▆▆▆▆

