Coop er Norges nest største dagligvareaktør, med over 1250 butikker og byggevarehus under kjeder som Obs, Extra, Coop Prix, Coop Mega, Coop Marked og Matkroken. Det unike med Coop er at selskapet eies av sine over 2 millioner medlemmer gjennom lokale samvirkelag, noe som betyr at kundene også er eiere og deler av overskuddet. De har som mål å skape verdier for medlemmene sine og lokalsamfunnet, noe vi er svært glade for i Aksla IL.

- Vi i Coop Nordvest er stolte av å bli generalsponsor for Aksla IL. Vi heier på det lokale engasjementet og vet hvor viktig idretten er som møteplass, fellesskap og arena for mestring. For oss handler dette ikke bare om logo på drakta - det handler om å være en langsiktig støttespiller for barn og unge, og bidra til at flere får muligheten til å delta, sier eiendomsdirektør i Coop Nordvest, Lars Ove Valaas-Breivik

- Det er ikke hver dag vi får nye Generalsponsorer. Aksla signerer nå en ny samarbeidspartner som tenker lokal breddeidrett, tenker langsiktig og gir tilbake til lokalsamfunnet. Med dagens mange utfordringer for barn, unge og foresatte må vi som klubb jobbe enda hardere for å nå vår visjon #idrettsgledeforalle. Vi i bredden trenger slike sterke samarbeidspartnere som Coop Nordvest – som virkelig utgjør en forskjell og gjør det mulig for oss å tilrettelegge for at flest mulig skal holde på lengst mulig, sier markedssjef i Aksla IL, Johnny Vattøy.

Som Generalsponsor vil Coop Nordvest sin logo være synlig på alle Akslas plagg i trenings- og kamphverdagen, på håndball- og fotballarenaene, digitale maler, sosiale medier, bannere, på arrangement og mye mer.

Arenareklame Ravika Stadion