Leverandører til Coop Oppdal
Praktisk informasjonInformasjon til våre leverandører

Organisasjonsnummer NO 939 234 616 MVA
Informasjon til våre leverandører
Coop Oppdal har ca 40 butikker som er geografisk spredt i Midt-Norge. Hovedkontoret på Oppdal behandler årlig ca 80.000 inngående faktura. For at vi skal kunne behandle disse på en tilfredsstillende måte, vil vi presisere våre krav til faktura.
Krav til faktura:
Faktura skal inneholde; nummer og navn på avdeling (rekvirent) samt referanseperson (rekvirent). Dette får de oppgitt ved bestilling.
* Det må kun faktureres for èn avdeling pr faktura, - ikke samlefaktura for flere avdelinger.
EHF-faktura:
Det er en stor andel av våre leverandører som fakturerer via EHF og er det prioriterte formatet. (Søke aksesspunkt: Coop Oppdal eller 939234616)
Faktura som PDF:
Faktura kan sendes som PDF til:
Fakturaadresse ved papirfaktura:
Faktura skannes ved hovedkontoret på Oppdal og skal derfor uavhengig av leveringsadresse sendes til:
Coop Oppdal SA
Aunevegen 3
7340 Oppdal
* Vi har kun behov for ett eksemplar av faktura. Faktura og evt. underbilag må på grunn av skanningen ikke stiftes sammen.
Betalingsbetingelser 30 dager:
For at vi skal kunne behandle faktura før forfall, må våre betalingsbetingelser være pr. 30 dager. Kortere forfallstid, medfører unødvendige purringer og merarbeid. Leverandører som ikke godtar 30 dagers betalingsfrist, må vi dessverre vurdere å erstatte med andre.
Vi ser frem til en raskere og mer effektiv måte å behandle inngående faktura, og håper dere som leverandør vil være behjelpelig med dette. Hvis de mot formodning ikke kan fakturere i hht. våre betingelser, må vi snarest få høre fra dem.